dilluns, 15 de febrer del 2021

Vull una velleda!

Fa temps que li estic donant voletes a incorporar a les meves sessions un reforç visual per als alumnes.

 

L'altra dia vaig proposar una activitat, una de malabars, on vaig posar la sequència dels exercicis que havien de relitzar els alumnes. A més a més, amb nota! Cada passa significava una qualificació superior.


Com a resultat d'això he tengut:

- implicació de tota la classe en l'activitat (tenint en compte que les passa 1 i 2 eren molt fàcils i ajudaven a seguir endavant)

- tenir la qualificació per al mestre

- que els alumnes s'apiguen la nota que tenen... i com poden millorar-la

També veig que puc solventar una qüestió que se me demana de cara a l'alumne amb espectre autista: oferir un plantejament de les activitats a relaitzar al llarg de la classe. I si és bo per un, és bo per a tots!

En definitiva... vull una velleda!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada